Nelly

onsdag 20 maj 2009

En supercykel och en talande norrman!

Körlektion 8.10, var allmänt trött, fick skjuts av Henke dit och planen var att jag skulle cykla hem på hans cykel som stod i stan.

Körlektionen gick bra, min vanliga körlärare (eller vad det kallas) var sjuk, det har hon varit ganska mycket , undrar om det är mig hon undviker ! ;O Jag fick köra med en ny, det gick rätt bra om man får säga det, vi gjorde en hård inbromsning och började med stadskörning. Det går fort nu!

Efteråt gick jag till Henkes cykel , som han gömt ganska väl :O Det tog ett tag innan jag fann den, sen cyklade jag hem och tävlade med mig själv. Henke har en hastighetsmätare på sin cykel så jag försökte ständigt slå mitt rekord, tror det blev 29 km/h i nedförsbacke!

Sen träffade jag en norrman som ville ta spruta;O Jag fick lotsa honom till Läkargruppen, ett tag fick jag hjärnsläpp och kunde inte komma på vilken sida av ån det låg på, men det släppte ganska fort. Jag fattar inte norska så bra.

Snart ska jag till skolan och förhoppningsvis få reda på mitt matteprov! :S

1 kommentar:

3