Nelly

måndag 11 maj 2009

Mat, Anastasia och Mamma mia!

Inlämningar, mat , "Vänner" , införskaffning av mat och mamma mia soundtrack! Något liknande så har min dag speglat sig.

Arbetat i några timmar under dagen med mitt arbete om Anastasia, själv tror jag att hon tyvärr dog under ryska inbördeskriget., tragiskt.. Tänk att man kan vara så manipulativ som Rasputin. Intressant att skriva om men som sagt det tär ju på krafterna.

Henrik och jag lagade dock en underbar måltid med kyckling, sallad och vitlöksbröd. Som vi intog under top chef följt av vännet. Tänk att de kan sända vänner under flera år utan att folk tröttnar. Underbart, så är en bra serie utformad!

I skolan, på filmkunskapen började vi se på " Låt den rätta komma in" Kul att en svensk film fått så mycket uppmärksamhet utanför svenska gränser! Den verkar bra , trots att vi bara är 10 minuter in i filmen, ska se klart den imorgon!

Nu har Henrik och jag druckit lite te och ätit glass :D Extra pris på willys, då måste man slå till! Hur stavas te egentligen ? Te, The eller kanske T ? Jag stavar " Te" omedveten om hur det korrekt ska stavas...

1 kommentar:

  1. Jag tycker att under 1000-lappen är budget, är det inte det?

    SvaraRadera

3