Nelly

torsdag 14 maj 2009

Nationella Matte C och hemresenärer !

Svenska lektionen var super kul idag :) vi var bara 7 personer + lärare! Vi fikade och höll hyllningstal, mitt var riktad till alla män där ute! Jag hade bakat chokladmuffins med choklad fyllning.
Sen åt vi mat och satte oss i biblioteket och pluggade inför Matte nationella imorgon 8.00 - 12. 00, segt och för att inte tala om hur svårt det kommer att bli! Kan någon svara på vilken nytta jag kommer att ha utav andra derivatan, e och ln? :S
Sen hade vi matte lektion, och eftersom det var fikabröd över från svenskan åt vi några chokladbollar som Natalie bakat :) Mums! Många livliga diskussioner uppstod runt alla matteböcker och miniräknare.
Ikväll kommer mamie hem från Rom, jag vill också semestra! Kanske till härliga Turkiet eller Grekland? Eller min favvo : London!

Mest spelade låt : Kanye West - Amazing :D

Ha det suveränt allihopa!

4 kommentarer:

3